名前 | 解説 | |
---|---|---|
Get | オーバーロードされます。 Gets the shader currently assigned to the device. | |
GetConstantBuffers | Gets the constant buffers used by the shader stage. C1.Util.DX.Direct3D11.CommonShaderStageBaseから継承されます。 | |
GetSamplers | Gets the sampler states used by the shader stage. C1.Util.DX.Direct3D11.CommonShaderStageBaseから継承されます。 | |
GetShaderResources | Gets the shader resources used by the shader stage. C1.Util.DX.Direct3D11.CommonShaderStageBaseから継承されます。 | |
Set | オーバーロードされます。 Assigns a compute shader to the device. | |
SetConstantBuffer | Sets a single constant buffer to be used by the shader stage. C1.Util.DX.Direct3D11.CommonShaderStageBaseから継承されます。 | |
SetConstantBuffers | オーバーロードされます。 Sets an array of constant buffers to be used by the shader stage. C1.Util.DX.Direct3D11.CommonShaderStageBaseから継承されます。 | |
SetSampler | Sets a single sampler to be used by the shader stage. C1.Util.DX.Direct3D11.CommonShaderStageBaseから継承されます。 | |
SetSamplers | オーバーロードされます。 Sets an array of samplers to be used by the shader stage. C1.Util.DX.Direct3D11.CommonShaderStageBaseから継承されます。 | |
SetShaderResource | Sets a single shader resource to be used by the shader stage. C1.Util.DX.Direct3D11.CommonShaderStageBaseから継承されます。 | |
SetShaderResources | オーバーロードされます。 Bind an array of shader resources to the shader stage. C1.Util.DX.Direct3D11.CommonShaderStageBaseから継承されます。 |